Модуль №10. Рефлексія
Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме те, що я маю створити та організувати допоміжні ресурси таким чином, щоб вони надихнули учнів та допомогли їм навчитися вчитися. Мені необхідно розробити інструментарій, що має допомогти мені збирати, інтерпретувати (пояснювати) та використовувати відомості про процес навчання учнів, розробити такі засоби, які допоможуть мені сфокусуватися на тому, чому і як навчаються учні.
Фасилітація – стиль педагогічного спілкування, який передбачає полегшення взаємодії під час спільної діяльності; ненав’язлива допомога групі чи окремій людині в пошуку способів виявлення і розв’язування проблем, налагодженні комунікативної взаємодії між суб’єктами діяльності.
Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме те, що я маю створити та організувати допоміжні ресурси таким чином, щоб вони надихнули учнів та допомогли їм навчитися вчитися. Мені необхідно розробити інструментарій, що має допомогти мені збирати, інтерпретувати (пояснювати) та використовувати відомості про процес навчання учнів, розробити такі засоби, які допоможуть мені сфокусуватися на тому, чому і як навчаються учні.
Фасилітація – стиль педагогічного спілкування, який передбачає полегшення взаємодії під час спільної діяльності; ненав’язлива допомога групі чи окремій людині в пошуку способів виявлення і розв’язування проблем, налагодженні комунікативної взаємодії між суб’єктами діяльності.
Комментариев нет:
Отправить комментарий