четверг, 26 марта 2015 г.

Модуль №8. Рефлексія.
Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», яке має акцентувати увагу як на змісті навчальної теми, так і на навичках 21 століття;
Форми оцінювання повинні мати критерії, що тісно пов’язані з цілями, та дескриптори , що описують рівні сформованості навичок та рівні засвоєння знань, які відображаються в кінцевому продукті проекту, що розробляються учнями;
Важливо дотримуватися таких дій при створенні або адаптації форми оцінювання:
самому виконати завдання (створити продукт, який мають виконати учні);
переконатися, що визначені критерії відповідають сформульованим навчальним цілям;
обмежити кількість критеріїв до необхідних; написати дескриптори та критерії простою, зрозумілою для учнів, мовою;уникати використання незрозумілих, неточних, неконкретних слів.

Комментариев нет:

Отправить комментарий