четверг, 19 марта 2015 г.

Модуль№4. Найскладніше питання. Оцінювання, яке починається з попереднього оцінювання знань та вмінь учнів на початку роботи в проектах і продовжується впродовж всього виконання учнями проектів називається формуючим оцінюванням. Вчителі використовують дані з такого оцінювання для того, щоб коригувати своє викладання та забезпечувати правильне виконання учнями проектних завдань. Коли вчителі регулярно залучають учнів до збору та перевірки таких відомостей про їхнє навчання, вони допомагають їм ставати відповідальними, самостійними та незалежними учнями.
Підсумкове оцінювання – це таке оцінювання, яке проводиться наприкінці навчальної теми або проектів. Таке оцінювання може  допомогти отримати важливу інформацію щодо всього процесу навчання, яка потрібна для аналізу організації та проведення навчання. Вчителі можуть знайти слабкі місця  викладанні курсу, над якими необхідно попрацювати більш ґрунтовно протягом майбутніх навчальних тем. Учні можуть визначити свої проблемні місця та поставити цілі щодо свого подальшого навчання.
Оцінювання при навчанні за допомогою методу проектів повинно бути сплановано так, щоб:
·         Використовувати різноманітні стратегії та засоби оцінювання
·         Вести оцінювання у продовж всього навчального циклу
·         Надавати можливість кількісно оцінювати важливі навчальні цілі для теми
·         Залучати учнів до процесу оцінювання
З метою залучення учнів до процесу оцінювання вчителі повинні забезпечити  учнів наступним:
·         Чіткими критеріями оцінювання до початку виконання проектів
·         Моделями та інструкціями для високоякісної роботи
·         Можливостями для здійснення моніторингу (відслідковування ходу) власного просування учнів у навчанні
·         Засобами надання конструктивного зворотного зв’язку іншим учням та можливостями отримання оціночної інформації від інших учнів для того, щоб покращити свою виконану роботу і діяльність
·         Надати достатньо часу для представлення результатів та поліпшення процесів і продуктів
·         Підтримкою для формування учнями власних нових завдань для їх майбутнього навчання 

Комментариев нет:

Отправить комментарий